Verdensmålskampagne

Verdensmålskampagnen

Verdensmålskampagnen

Verdensmåls-kampagnen

Verdensmålskampagne - Carlsberg

Vores opgave var at vi skulle vælg en virksomhed med tilgængelig style guide / designmanual.  Dernæst skulle vi vælge et verdensmål, som vi vurderede, ville give mening for virksomheden. På basis af virksomheden og verdensmålet skulle vi udvikle en kampagne-landingpage med indhold, herunder en video, ved at redesigne og tilpasse virksomhedens og verdensmålets identitet, så vi samlet kommunikerer virksomheden og det valgte verdensmål bedst muligt.

Vi skulle også revidere deres style guide eller lave et tiltag til deres eksisterende. Vi skulle også lave en video på mindst 2 minutter til vores kampagneside. Min gruppe og jeg valgte at bruge Carlsberg som virksomhed, da de havde en klar styleguide og vi følte der kunne komme en god kampagne ud af dem. 

Verdensmålskampagne - Carlsberg

Vores opgave var at vi skulle vælg en virksomhed med tilgængelig style guide / designmanual.  Dernæst skulle vi vælge et verdensmål, som vi vurderede, ville give mening for virksomheden. På basis af virksomheden og verdensmålet skulle vi udvikle en kampagne-landingpage med indhold, herunder en video, ved at redesigne og tilpasse virksomhedens og verdensmålets identitet, så vi samlet kommunikerer virksomheden og det valgte verdensmål bedst muligt.

Vi skulle også revidere deres style guide eller lave et tiltag til deres eksisterende. Vi skulle også lave en video på mindst 2 minutter til vores kampagneside. Min gruppe og jeg valgte at bruge Carlsberg som virksomhed, da de havde en klar styleguide og vi følte der kunne komme en god kampagne ud af dem. 

Verdensmålskampagne - Carlsberg

Vores opgave var at vi skulle vælg en virksomhed med tilgængelig style guide / designmanual.  Dernæst skulle vi vælge et verdensmål, som vi vurderede, ville give mening for virksomheden. På basis af virksomheden og verdensmålet skulle vi udvikle en kampagne-landingpage med indhold, herunder en video, ved at redesigne og tilpasse virksomhedens og verdensmålets identitet, så vi samlet kommunikerer virksomheden og det valgte verdensmål bedst muligt.

Vi skulle også revidere deres style guide eller lave et tiltag til deres eksisterende. Vi skulle også lave en video på mindst 2 minutter til vores kampagneside. Min gruppe og jeg valgte at bruge Carlsberg som virksomhed, da de havde en klar styleguide og vi følte der kunne komme en god kampagne ud af dem.